czwartek, 24 stycznia 2013

Zawiał dziś wiatr...

Czuję dziś podmuch wiatru na mojej twarzy,

Czuję Ciebie, Twój oddech...

Jak zasypiasz i budzisz się,

Wiem o czym myślisz,

Wiem kiedy płaczesz, kiedy się śmiejesz...

Czekam...

Wiatr, szumi, szumi .... Podmuch wiosny Naszych serc...

 

Rozwiewając wątpliwości

Przypadkowo natknęłam się na stronę: Wielka Księga Imion

 Piszą o sobie:
Wielka Księga Imion to skarbnica wiedzy o imionach. Dzięki niej poznasz prawdziwe znaczenie imion, ich pochodzenie, daty imienin i wiele innych faktów.

Szybko odnalazłam swoje imię, okazuje się że jest to jedyne imię na literę "U", co piszą o mnie?

Znaczenie imienia Urszula

Urszula jest subtelna, umie analizować zjawiska życiowe, stanowcza w postępowaniu, a nawet konserwatywna. Jest wielką altruistką, potrafi kulturalnie łączyć cele osobiste ze społecznymi. Nie narzuca swojej woli, chętnie uzgadnia postanowienia z innymi. W przypadku innego zdania osób trzecich, potrafi wycofać się z podjętych wcześniej decyzji. Posiada zdolność dyplomatycznego załatwiania spraw.

Tak właściwie to się zgadza, ALE...
Nigdy się nie wycofuję!!! To jest poważny błąd, ponieważ Urszula, z innych opisów jest uparta i dąży do celu!!! Inne zdanie osób innych? Biorę pod uwagę, ale jeśli inni nie mają racji, to jest pewne że się nie zgodzę.


ŻYCIE?


Na nowo zakochałam się w moim Adrianie!

1 komentarz: